Partners

FACES

FACES is een jonge, stedelijke glossy met een behoorlijke portie diepgang.
FACES belooft mode en glamour, spannende colums en fancy reportages.
FACES is rock-'n-roll op papier.
FACES verschilt in vorm en inhoud onverwisselbaar van andere tijdschriften.
FACES is altijd authentiek een behoort wat mode betreft tot een van de besten.

Website
Textilia

Textilia is de meest toonaangevende informatiebron voor modeprofessionals. De unieke combinatie van het vakblad, de website, de nieuwsbrieven, SEM oplossingen en events maken Textilia tot een autoriteit en volwaardige gesprekspartner voor professionals in de modebranche. Textilia informeert en inspireert haar lezers over alle marktontwikkelingen, trends, het koopgedrag en de bestsellers in de modebranche. Al 92 jaar levert Textilia kwaliteit en is als platform voor de modeprofessional en -aanbieder onmisbaar!

Website
KLARTEXT.DE

Face of Fashion : De insider-lectuur voor de textiel-en kledingindustrie. Een nieuwsdienst die niet van advertenties afhankelijk is en elke veertien dagen verschijnt. Alleen beschikbaar als jaarabonnement. De relevante omzet-ranglijsten van de kledingindustrie worden erin gepubliceerd.

Face of Fashion : De onlinecatalogus Waarom "onlinecatalogus"? Dit is gemakkelijk te verklaren, want hij toont zijn ware aard pas wanneer de gebruiker online gaat. Daar kan men zien hoe gebruikersvriendelijk, informatief en compleet hij is. Het is de combinatie van print en internet, waardoor de database op een internationaal platform staat. Maandelijks meer dan vijftigduizend geregistreerde oproepen van het domein, meer dan een miljoen hits. De gedrukte editie wordt twee keer per jaar bijgewerkt, dat wil zeggen voor elk orderseizoen.

Website
Bengels

Bengels is de meest toonaangevende informatiebron voor modeprofessionals binnen de kindermodebranche. Met het vakblad, de digitale nieuwsbrieven, de interactieve site Bengels.nl, events en workshops laat Bengels elke dag zien wat er in de branche speelt. Bengels informeert en inspireert haar lezers en bezoekers over de marktontwikkelingen, trends, koopgedrag en nieuwste merken. Met prikkelende interviews, intrigerende winkelreportages en boeiende marktonderzoeken zijn de lezers als eerste op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen in de kindermodebranche.

Website
STYLEBOOK.de

Op STYLEBOOK.DE ontmoeten celebritynieuws en competente modejournalistiek elkaar.
STYLEBOOK.DE staat voor een modern online lifestylemagazine voor stars, fashion en beauty.
Op STYLEBOOK.DE vindt u klasse artikels over stars, de nieuwste stijltrends, de bekendste modeblogs en looks om zelf te bestellen.

Website
Haendlerbund

Als grootste onlinehandelsvereniging van Europa is het Duitse Handelsverbond spreekbuis en partner voor de E-commerce. De vereniging bevordert de communicatie tussen handelaars en dienstverleners en heeft als doel de digitale en stationaire handel krachtig te ondersteunen en toekomstgericht te organiseren. Door de belangenvertegenwoordiging in heel Europa en het bundelen van verschillende dienstverleningen structureert het Handelsverbond met zijn leden actief de branche.

Website
Schoenvisie

Schoenvisie is al 56 jaar de meest toonaangevende informatiebron voor modeprofessionals binnen de schoenenbranche. Met het vakblad, de digitale nieuwsbrieven, de interactieve site schoenvisie.nl, events en workshops laat Schoenvisie dagelijks zien wat er in de branche speelt. Schoenvisie informeert en inspireert haar lezers en bezoekers over de marktontwikkelingen, trends, koopgedrag en nieuwste merken. Met prikkelende interviews, intrigerende winkelreportages en boeiende marktonderzoeken zijn de lezers als eerste op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen in de schoenenbranche.

Website