Geschiedenis
YAYA is opgericht in 1992. Direct na de start voelde YAYA zich thuis in de geweldige dynamiek van de modewereld. In het avontuur dat volgde , heeft YAYA de branche in alle facetten leren kennen. Integriteit heeft altijd voorop gestaan en YAYA benadert de business dan ook met openheid en eerlijkheid, op zoek naar relaties om mee verder te groeien. Door de jaren heen heeft YAYA een frisse en scherpe blik op damesmode ontwikkeld en stelt hierbij de natuurlijke schoonheid van de vrouw centraal. Geïnspireerd door het vele reizen met de daarbijbehorende invloeden van verschillende culturen, is YAYA gegroeid tot een typisch authentiek Nederlands merk met internationale allure.
Filosofie
YAYA houdt van de spontane en bijzondere momenten van het alledaagse leven.
De ingetogen maar karakterisiteke mix van natuurlijke kleuren, iets speciaals dat in elk stuk is verwerkt en de perfecte pasvorm geeft de vrouw de vrijheid om te kunnen genieten en zichzelf te kunnen zijn. Sterk en onafhankelijk, maar ook een tikkie uitdagend. Hierbij is eenvoud het uitgangspunt, maar altijd gecombineerd met plezier en een vrouwelijke twist.